zaterdag 12 januari 2013

dag 5 Arequipa Arica


Dag 5 Arequipa Arica

Dit gaat een interessant dagje worden. We staan stand by op een vliegveld en zien geen moer van de rally. De deelnemers gaan vandaag de grens over naar Chili en je kan niet zo maar met helikopters heen en weer vliegen. Zeker niet als je af en toe gebruik maakt van Peruaanse legerheli’s.
We zijn een soort van tussenpost met vliegtuig en nog een dokter om patienten af te voeren naar Lima.  Ik zit ondertussen in een soort van halletje buiten te wachten op wat er gaat gebeuren en heb ook de afgelopen dagen nu wat kunnen uitwerken. WIFI heb ik ook gevonden en ik kan het dus ook nog versturen als alles goed gaat.


Eigenlijk maak ik heel weinig mee van de rally zelf. We zijn zo zelden in het bivak dat je alle uitslagen en uitvallers misloopt.

Ik kan natuurlijk wel een paar leuke foto’s op de dardoc zetten. Bij deze.
’s Avonds laat in het bivak aangekomen, ff eten en meteen door om de hele nacht te rijden om de volgende ochtend in Chili op de juiste plek te staan. 





Geen opmerkingen: