zaterdag 4 januari 2014

aangekomen in Rosario

Na een reis van 24 uur ben ik gisteren aangekomen in Rosario, Argentinie.
Eerst lang wachten, toen even naar hoetel en toen briefing van het medische spul. Iedereen was lekker wakker.

Vandaag stralend weer en vroeg op om de auto in orde te maken, te helpen met inschrijvingen en boodschappen gedaan voor de tocht van 2 weken........ weinig tijd gehad om rond te kijken.
Morgen aan de gang met kaarten voorbereiden etc etc.
Het Beste Nieuws is dat Alain en ik bij het selecte gezelschap zitten dat met de motoren meegaat naar Bolivia op 12 januari. Dat wordt spannend. Grote hoogte en een gesplitste organisatie. De auto's en motoren gaan niet naar Bolivia vanwege de totale afwezigheid van enige infrastructuur in het zuiden. Dat moet leuk worden.
Ook goed nieuws is dat ik vanochtend Tom Coronel tegen het lijf liep. Hij had er veel interesse in om een item te doen met  de enige nederlander binnen de organisatie. Dit doen we waarschijnlijk op de rustdag op 11 januari. Ik houd jullie op de hoogte.

4 opmerkingen:

Unknown zei

11 januari staat vast in de agenda!

marja van dijk zei

Ja check staat genoteerd, veel succes en plezier

Unknown zei

he karel, zorg dat je veilig de duinen afrijdt........ en niet proberen die motoren bij te houden>
kijk uit naar je verhalen en foto`s. volgend jaar zeg ik: nederlandse medische equipe met drie artsen....... :-)

Unknown zei

teken van ouderdom: dochter die wel een google account heeft.....! heb je tijdens OTC bestuursweekend een eerste preview van je dakar 2014 al klaar???